Nástroj pro spravování pošty 180 uživatelů jedním administrátorem

GFI Software oznámila, že společnost Hannah úspěšně využívá řešení Kerio Connect k zajištění svých komunikačních potřeb. Společnost oceňuje zejména nízké náklady na pořízení a provoz poštovního severu, uživatelsky přívětivého klienta a výkonnou administraci řešení.

Řešení Kerio Connect, společnosti GFI Software, nahradilo ve společnosti Hannah server Microsoft Exchange, a to zejména díky poměru ceny a funkčnosti. Hannah v rámci řešení Kerio Connect využívá také provozuje poštovního klienta Kerio Connect Client. Na centrále uživatelé využívají klientský program Microsoft Outlook s doplňkem Kerio Plugin pro synchronizaci off-line obsahu. Řešení umožňuje i přístup k e-mailům přes webový portál, který ve firmě slouží jako záloha pro případ výpadku klientské aplikace.

Kerio Connect se ukázala jako jednoduchá a snadno nastavitelná aplikace a nízkými náklady na pořízení i provoz. Díky Kerio Connect Client firma nemusela nakupovat na pobočky licence pro Microsoft Outlook, čímž ušetřila velké náklady. Velkým plusem je snadná správa pro uživatele, kteří si dokáží rychle, jednoduše a intuitivně nastavovat potřebné parametry s tím, že se pak mohou se zcela věnovat své hlavní pracovní činnosti. Také z pohledu administrace řešení je Kerio Connect velmi přehledné a efektivní a IT personál oceňuje zejména jeho výkonnost.

„Kerio Connect u nás hlavně slouží jako jednoduchý, intuitivní nástroj pro nasazení a zprovoznění klientů na pobočkách, včetně veškerých možných uživatelských nastavení,“ řekl Václav Šimkanin, IT technik ve firmě Outdoor Concept, a.s., jež funguje jako IT servisní organizace pro společnosti Hannah a Rock Point. „Co vidím jako nejdůležitější, je bezproblémová spolupráce s doménou, protože účty na doméně se importují automaticky. Tyto vlastnosti řešení v kombinaci s bezporuchovým provozem umožňují spravovat kompletní e-mailovou infrastrukturu pro 180 uživatelů firmy v podstatě jednomu člověku.“

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor